Aunt Betty [Teta Beta]

A workshop with friends/Radionica s prijateljicama

In Uncategorized on June 30, 2012 at 1:30 pm

Hello! Today I did not made any card. But, I had some friends over and we had a small workshop. It was fun. Take a look at those lovely projects girls have made.

[Lijepi pozdrav! Danas nisam napravila kartu, ali sam zato ugostila nekoliko prijateljica i održali smo malu radionicu. Bilo je zabavno. Pogledajte kako je bilo i uživajte u njihovim radovima. Za kraj imam jednu važnu obavijest. Odlučila sam dati i drugima priliku da me upoznaju i uživaju u izradi sličnih stvarčica. Stoga, sljedeća radionica u Zaprešiću biti će organizirana za dame mojih godina i starije (to bi bilo oko 30 godina i dalje😉 ) 14. srpnja u 18h. Ukoliko ste zainteresirani i želite više informacija, pišite mi na tetabetacraft@gmail.com Radionica je besplatna, no svaka je donacija za materijal uvijek dobrodošla. Broj polaznika je ograničen stoga vas molim da se što prije javite ukoliko imate interes za ovu radionicu. Vidimo se sutra!🙂]

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

