Aunt Betty [Teta Beta]

The cake/Torta

In Uncategorized on October 17, 2011 at 3:26 pm

Yesterday I had a lot of fun. I have met some new people, had a workshop and I sold some of my cards. It was really nice. Today I did not make any cards, but I decided to share a cake I made. Usually I am making just one slice with a matching card, and this is the first time I did the whole cake with a bunch of flowers. I used the template from the Waltzingmouse store. Thank you for stopping by.🙂

Jučer sam zbilja uživala. Bila sam na 1. kreativnoj događalici, upoznala sam neke nove ljude, održala radionicu i prodala nešto čestitki. Zbilja je bilo lijepo. Danas nisam napravila kartu, no podijeliti ću s vama tortu koju sam radila za jučerašnje izlaganje. Obično radim samo jedan komad s odgovarajućom kartom, no ovo je prvi puta da sam napravila jednu ovakvu cijelu. Koristila sam šablonu iz Waltzingmouse trgovine. Hvala da ste navratili.🙂

  1. Woow… kako samo prekrasno izgleda, mislila sam da je prava!:)
    Ovo je umjetnost a vi ste prava umjetnica, sve pohvale! Nikad nisam vidjela nešto tako prekrasno!

    Lijep pozdrav:)

  2. Napomena: rezervirano! Mmmm…🙂

  3. Ova torta mami osmeh na lice!🙂 Jako je lepa!

  4. Malo sam morala gledati da shvatim da je torta od papira. Predivno izgleda.

  5. Ma daj,ovo je famozno🙂

Leave a Reply

