Aunt Betty [Teta Beta]

Do it Yourself Card/Napravi sama

In Uncategorized on May 16, 2011 at 5:30 am

Welcome again to my blog. Today I have something new to offer. I made a card inspired by two challenges: Card Patterns and Case Study. Since I am trying to get more and more ladies to try and start making cards (ladies from Croatia and surrounding countries) I finally made a card tutorial (in Croatian) and not just that, I made a kit so that if you wanted to try and make something like this, you can order the kit and have some fun.

Dobrodošli! Danas imam nešto novo u ponudi. Napravila sam kartu na temelju dva natječaja: Card Patterns i Case Study. Budući da želim što više žena/djevojaka motivirati kako bi same izrađivale svoje karte (žene/djevojke iz Hrvatske i susjednih zemalja), konačno sam napravila mali vodič o tome kako napraviti ovu kartu. I ne samo to! Osmislila sam mali paketić kojeg možete naručiti ukoliko želite napraviti kartu poput ove, te malo uživati. 

Prvo sam uz pomoć Cuttlebuga i Spellbindersa izrezala oblik svoje karte. Primjetite da sam rezala već presavinuti papir, i da sam ostavila spojen dio na pregibu.

 Zatim sam uz pomoć ove spravice izrezala krug od “Teta Beta” papira.

Pa sam izrezala i embosala ovaj slatki oblik.

Male sam dijelove nakon toga obojala s malo tinte. 

Ovim malim spravicama kupljenim u jednoj trgovini u Zagrebu napravila sam nekoliko cvjetića i leptirića. 

A nakon toga sam izrezala malo čipke i trakice, te napravila malu mašnu. Ova dva žuta cvjetića ranije sam izrezala uz pomoć Cricuta

Na samom kraju sve lijepim. Najvažnije je ići redom, od sloja koji je na samom dnu pa postepeno prema zadnjem predmetu na karti. Koristila sam ljepljivu traku, male ljepljive spužvice i obično ljepilo za papir. Također sam ubacila par bisera jer ih zbilja volim.🙂

Sam paketić koji možete naručiti sastoji se od svih dijelova na gore postavljenoj slici (plus male ljepljive spužvice koje ne možete vidjeti). 

And the final product looks like this.🙂

A završni proizvod izgleda ovako.🙂

Well, I hope it was useful for you and fun too. Thank you for stopping by!

Pa, nadam se da vam je ovo bilo korisno i zabavno. Ukoliko želite naručiti svoj paketić za izradu ove karte, javite se emailom. Hvala da ste svratili! 

  1. wow! I LOVE it…great design! Thanks for joining us at Card Patterns!

  2. WOW! Amazing card! I love your work. So cool you’re showing the tutorial as well!🙂

    Would you be interested on a DT spot for my blog? I am just starting a challenge blog for my digi stamps. If yes, please see the rules Lia Stampz

    Cheers,
    Lia

  3. Beta čestitke su prekrasne!
    Gdje nabavljate tu čipkastu/kačkanu trakicu? Ili ju sami izrađujete?

    • Hvala🙂 Par puta sam pokušala sama ju napraviti. Nije ispalo tako loše, ali ove kupljene su zbilja super. Ima različitih širina i oblika. Uglavnom ih nabavljam u trgovinama koje prodaju platna.

  4. Very pretty! Great tutorial, also!

  5. Oh wow, this is really beautiful! I love the cluster of embellishments! Great tutorial🙂

  6. What a wonderful tutorial and creative take on the sketch! Thanks for sharing! So glad you were able to play along with us at Card Patterns.

  7. fabulous texture!

Leave a Reply

